ماهرخ پرویزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پومسه بانوان این استان با شرکت در مسابقات لیگ دسته یک کشوری توانست با 10 مدال رنگارنگ، جایگاه سومی تیمی پس از 2 تیم نخست از استان تهران را کسب کند.
وی اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک پومسه بانوان به میزبانی تهران روز یکم آذر به پایان رسید که تیم پومسه بانوان زنجان 2 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز را کسب کردند.
نایب‌‌ رئیس هیات تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: بانوان تکواندوکار زنجانی در پومسه تکواندو در سطح کشور سرآمد بوده و با فعالیت های درخشان و خیره کننده خود عملکرد قابل توجهی را به ثبت رسانده اند.
سر مربی تکواندو (پومسه) بانوان استان زنجان ادامه داد: برای شرکت در این دوره از رقابت ها 27 نفر بازیکن اعزام شد بودند که از این تعداد نیز هفت نفر ذخیره حضور داشتند.
نگار مددخانی اضافه کرد: بر این اساس تیم پومسه بانوان زنجان در مجموع با پنج تیم در رده های سنی بین 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال و 18 تا 30 سال حضور داشتند.
وی بیان کرد: با کارها و سرمایه گذاری انجام گرفته تیم پومسه بانوان این استان با توجه به تعداد نفرات کمتر همواره جایگاههای برتر را در سطح کشور کسب کرده اند.
سر مربی تکواندو(پومسه) بانوان استان زنجان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مسابقات پومسه بانوان در دسته 2 کشور نیز تیم های اول تا سوم آن در رقابت های دیگری با تیم های برتر دسته یک رقابت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون یکهزار نفر از بانوان علاقه مند زنجانی در رشته تکواندو فعالیت می کنند که هر روز نیز بر شمار آنان افزوده می شود.
باتوجه به سرشماری سال 95، از مجموع 518 هزار و 155 نفری بانوان در این استان 18 هزار و 224 نفر ورزشکار سازمان یافته هستند که در 48 رشته ورزشی فعالیت می کنند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.