به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی عصر روز چهارشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان و برترین های مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات وفناوری، افزود: استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر ١٤میلیون نفر از هر حیث ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزش کشور در بخش حرفه ای و قهرمانی را دارد که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در استان تهران و متناسب نبودن آن با جمعیت استان، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ای جامع رفع نیازهای استان تهران در بخش های مختلف از جمله ورزش بیش از گذشته از سوی دولت جدی گرفته شود.
استاندار تهران علاقمندی مردم استان را به ورزش های همگانی و دیگر ورزش ها کم نظیر توصیف کرد و گفت: امروز ورزش به یک صنعت پردرآمد در دنیا تبدیل شده و می توانیم در هر دو وجه ورزش قهرمانی و اشتغال ورزشی سرمایه گذاری کنیم.
مقیمی افزود: ورزشکاران استان تهران باید حرف اول را در ورزش قهرمانی کشور و عرصه های ورزشی ملی و بین المللی بزنند.
در این آیین با اهدا لوح از جمعی از قهرمانان مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران و شماری از رؤسای هیأت های ورزشی برتر در رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، تکواندو، بیلیارد، کوهنوردی، شنا، ژیمناستیک، تیروکمان، کاراته، اسکواش و صخره نوردی تجلیل شدند.
آئین تجلیل از قهرمانان و برترین های مسابقات ورزشی آینده سازان استان تهران با حضور مقیمی استاندار تهران، داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان و جمعی از قهرمانان و رؤسای هیات های ورزشی استان تهران در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات وفناوری برگزار شد.
تهرام 7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.