سونا صرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /یکشنبه/ این استان نیمه ابری تا تمام ابری که با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.
وی اظهار داشت: بر این اساس با توجه به بارش های امروز /یکشنبه/ وزش باد نیز از بعدازظهر همین روز در اغلب مناطق با سرعت بین 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت به وقوع می پیوندد.
این کارشناس ادامه داد: طبق اطلاعیه های قبلی کاهش دما در این استان رخ داده که این میزان بین سه تا 6 درجه بوده اما به لحاظ وزش باد این میزان بیشتر احساس می شود.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته نیز بیشترین بارندگی از خرمدره به میزان 6.1 دهم میلی متر و کمترین آن از آب بر طارم 1.7 میلی متر بوده و در شهر زنجان نیز 6.1 دهم میلی متر به ثبت رسیده است.
صرفی خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده قیدار با دمای صفر و آببر طارم یا 13 درجه سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز سه درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش نشان می دهد.
به گفته این کارشناس دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین سه و 9 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.