به گزارش ایرنا رضا عسگری شامگاه یکشنبه در بازدید از خانه کارگر استان زنجان افزود: جامعه هدف خانه کارگر هم در دوران دفاع مقدس هم در زمان بعد از جنگ برای آبادانی و رونق اقتصاد کشور زحمات زیادی کشیده اند.
وی ادامه داد: تشکیلات خانه کارگر در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اثر گذاری بالایی دارد و در تمام عرصه هایی که کشور نیاز به حضور مردم داشته جامعه کارگری با حضور پررنگ خود در صف اول بوده اند.
فرماندار زنجان بزرگترین سرمایه تشکیلات خانه کارگر را اعتماد سازی بین جامعه کارگری عنوان کرد و اظهار داشت: فرمانداری شهرستان زنجان آمادگی دارد تمام ظرفیتهای قانونی و همکاری همه جانبه را جهت ارائه خدمات ویژه به تشکیلات خانه کارگر و کارگران زحمت کش، بکار گیرد.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه استیفای حقوق قانونی کارگران، ارتقای سطح بهره‌وری، آموزش و ارتقای مهارت و افزایش مشارکت کارگران در فعالیت‌های عمومی و اجتماعی از اهداف و رسالت های خانه کارگر است، گفت: خود را ملزم و مکلف به پیگیری و تحقق مطالبات صنفی و قانونی کارگران می‌دانیم تا در پرتو آن‌ در امر تولید و بهره وری نقش موثری داشته باشیم.
اصغر نجاری با بیان اینکه خانه‌ کارگر استان زنجان هم اکنون بیش از 11 هزار نفر عضو دارد، افزود: تنها درآمد این تشکیلات از مجرای حق عضویتی است که توسط اعضا پرداخت می‌شود.
نجاری تصریح کرد: از آنجایی که دولت تدبیر و امید نگاه حمایتی به جامعه‌ کارگری دارد امیدواریم ارگان‌های ذیربط حمایت ویژه‌ای از این تشکل صنفی و جامعه‌ی کارگری داشته باشند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.