سردار علی آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این تعداد گوشی همراه قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شد.
وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته توسط پلیس از خودروی توقیفی این کالاهای قاچاق کشف و راننده خودرو نیز در این رابطه به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه قاطع و بی امان با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، اواخر تیر امسال نیز پلیس شهرستان خدابنده، موفق به کشف و ضبط 66 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده، شده بود.
مهر 96 نیز پلیس شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 301 دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق و لوازم جانبی از یک دستگاه خودروی پاترول شده بود.
ارزش ریالی این تعداد گوشی قاچاق کشف شده نیز از سوی پلیس، قریب سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام شد که در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.