به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: متاسفانه برخی خبرنگاران حاشیه هایی بصورت خواسته یا ناخواسته در ارتباط با اقدامات شهرداری ایجاد می کنند که شهردار راهکاری جز بی توجهی به آنها ندارد.
وی اظهار داشت: بر این اساس شهردار فرصت ندارد که در طول روز به مسائل و حواشی مطرح شده پاسخ دهد که این موضوع بیشترین انرژی و وقت را بخود اختصاص می دهد و به عبارتی دیگر از انجام کارهای هدفمند دور می کند.
این مسئول دامه داد: اینکه شهردار برای مطالب حاشیه سازی که در رسانه ها منتشر می شود، پاسخی ندارد درست نیست، بلکه نمی خواهد وقت روزانه برای جوابگویی به این مسائل صرف شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری برای پاسخگویی به پرسش ها، شبهات و حتی انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه روز و ساعت آن مشخص شده که نسبت به شفاف سازی و آگاه سازی ان اقدام خواهد شد.
معصومی افزود: رسانه های استان بجای حاشیه سازی این امکان را فراهم کنند که شهرداری با تمام قوا برنامه های و فعالیت های خود را عملیاتی کنند و به اصطلاح سنگ اندازی نکنند.
وی اضافه کرد: شهردار مدعی است که برای هر کار و اقدامی که انجام داده مستنداتی دارد و اگر گفته شد که به مشاوران ریالی پرداخته نشده اینگونه بوده است.
معصومی افزود: مشاوران شهرداری بصورت افتخاری با این نهاد غیردولتی همکاری کرده اند و در راستای پیشبرد و توسعه شهری انجام وظیفه کرده اند.
وی بیان کرد: شورای شهر زنجان در صورت عدم ابلاغ بکارگیری این مشاوران از سوی شورای شهر زنجان، بدون هیچ چشم داشتی قطع همکاری خواهد شد و اینکه در هر کار و اقدامی نگاه تخصصی وجود داشته است.
شهردار زنجان در پاسخ به سؤالی در باره اینکه آیا شهردار به عنوان معاون عمرانی یکی از استانها انتخاب شده است یا خیر ادامه داد: جز اولین مدیرانی هستم که قبل از ابلاغ، خانواده ام در این شهر ساکن شده اند و بر خلاف مطالب مطرح شده مدیر پروازی نیستم.
وی اظهار داشت: اگر نگاهم بر تصدی مقام بهتری بود ریاست دانشگاهی را می پذیرفتم که این کار نیز به لحاظ اخلاقی درست نیست.
معصومی افزود: شهرداری جای سیاسی کاری نیست و بنده با علاقه وارد مدیریت شهری شده ام و استعفا نخواهم داد.
وی خاطر نشان کرد: شورای شهر فرد غیر بومی را به رغم فشارها و هجمه های فراوان به عنوان مدیریت شهر زنجان انتخاب کرده و شرط اخلاقی حکم نمی کند که بروم و این کار را نیز نخواهم کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: کارنامه من شفاف است، مگر اینکه روزی به این نتیجه برسم که افول در کارها مشاهده شود که دیگر شرایط کار کردن نباشد آن وقت این پست را ترک می کنم اما به لحاظ معامله با جایگاه بالاتر شهرداری زنجان را ترک نخواهم کرد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.