سجاد صنعتی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سهمیه ابلاغی برای استان زنجان در سال جاری بهسازی یک هزار و 250 مسکن روستایی است، افزود: تا کنون 393 قرارداد با متقاضیان در بانک های عامل منعقد شده است.
وی ادامه داد: تا پایان سال گذشته 51 درصد مسکن های روستایی این استان مقاوم سازی شدند که این میزان 46 هزار و 836 واحد مسکونی را شامل می شود.
صنعتی منفرد به لزوم همکاری بانک های عامل در اعطای تسهیلات نوسازی مسکن به متقاضیان روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تصویب نامه هیات وزیران، بانک ها مکلف هستند در پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با اخذ ضمانت سفته زنجیره ای از متقاضیان عمل کنند تا روستاییان در تامین ضمانت های بانکی با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش ایرنا بر اساس نتایج سرشماری سال 95 تعداد کل واحدهای مسکونی در روستاهای استان زنجان 91 هزار و 264 واحد برآورد شده است.
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکنون برای بیش از 62 هزار واحد مسکونی روستایی این استان در کار مشترکی میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد، اسناد مالکیت املاک روستایی صادر شده است
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.