به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی 6 ماهه نخست امسال 445 میهمان و مسئول خارج از کمیته امداد از خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد بازدید کردند.
وی اظهار داشت:به همت کمیته امداد استان در نیمه اول امسال از 6 هزار خانواده نیازمند و تحت حمایت این نهاد در معیت خیران و مدیران نیکوکار بازدید و دلجویی شده است.
صفری افزود: اجرای طرح مفتاح الجنه به ‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام و محسنین، بیماران صعب العلاج و نیازمند، تفقد و دلجویی از آنها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه ها از اولویت های کمیته امداد استان است.
این مسئول ادامه داد: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آنها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.
وی خاطر نشان کرد: دیدار از افراد نیازمند و خانواده ایتام از آموزه های دین مبین اسلام و از سیره ائمه معصومین (ع) بوده و به آن تاکید زیادی شده است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولین خیراندیش و نیکوکار که علاقه و زمینه چنین دوستی‌ها و هم‌نشینی‌هایی را دارند طرح مفتاح الجنه را تهیه و اجرا می کند تا به ‌واسطه آن الفت و دوستی بین محرومین و مسئولین در قالب هدایت الهی دین مبین اسلام محقق شود.
از مجموع 24 هزار و 960 خانوار با جمعیتی بالغ ‌بر 43 هزار و 133 نفر تحت حمایت کمیته امداد این استان 20 هزار و 169 خانوار با جمعیتی 34 هزار و 249 نفر از خدمات مستمر این نهاد در سطح استان بهره‌مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.