به گزارش ایرنا، شهرام میرزایی روز چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی بین جمعیت هلال احمر و اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: به منظور آشنایی بیشتر مهارت اموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای با اصول اولیه امداد و نجات، آموزش رایگان برای تمامی کار آموزان بصورت کوتاه مدت در مراکز آموزشی توسط مربیان و متخصصان جمعیت برگزار می شود.
وی اظهار داشت: آموزش آشنایی با اصول و نحوه کمک های اولیه برای کارآموزان مراکز آموزشی و در صورت نیاز برای کارکنان ستاد و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بصورت کوتاه مدت توسط کارشناسان و متخصصان امر این جمعیت ارائه خواهد شد.
میرزایی خاطرنشان کرد: این جمعیت در سال گذشته تفاهم نامه هایی را با ارگانهای مختلف در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم منعقد کرد که تا کنون آثار خوبی به دنبال داشته است.
وی اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم نامه گروههای هدف اداره کل فنی و حرفه ای استان می توانند در دوره های آموزشی این جمعیت استفاده کنند و این مساله نیز در ارتباط با اعضای جمعیت هلال احمر استان بصورت متقابل انجام خواهد گرفت.
مدیر کل اموزش و فنی و حرفه ای استان زنجان نیز ادامه داد: این اداره کل و جمعیت هلال احمر 2 مجموعه مکمل هستند که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش اثر گذاری دارند.
محمد رضا انصاری افزود: همکاری های بین بخشی می تواند از انجام موازی کاری ها جلوگیری کرده و به هدفمندی ارائه خدمات لازم به گروهها و افراد تحت پوشش منتهی شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهم این اداره برگزاری دوره های مهارت آموزی به معتادان بهبود یافته است که انجام این کار علاوه بر افزایش امید به زندگی آنان را از دام خانمانسوز رهای می بخشد.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این اعلام کرده بود که هم اکنون از 10 هزار و 877 جوان عضو جمعیت هلال احمر این استان تعداد سه هزار و 294 نفر از آنها فعال هستند که در 199کانون متشکل از غنچه های انقلاب، کانون های دانش آموزی ،دانشجویی ، جوانان طلاب و روستایی را شامل می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.