شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس یک تیم امداد و نجات به همراه یک تیم ارتباطات جمعیت هلال احمر این استان برای خدمات رسانی مناسب به زائرین اربعین حسینی به نجف اشرف کشور عراق اعزام شدند.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن یک تیم امداد و نجات استان نیز برای یاری رساندن به زائرین حسینی در مرز مهران مستقر شده اند که جمعیت هلال احمر کشور نیز در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان در این همایش باشکوه حضور فعالی دارد.
این مسئول ادامه داد: طبق اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت، جمعیت هلال احمر برای رفاه زائران پایگاهها و درمانگاههای خود را در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا مستقر کرده است.
وی بیان کرد: هفت پایگاه و درمانگاه در نجف اشرف، 6 درمانگاه و پایگاه نیز ما بین مسیر پیاده روی نجف به کربلا،شامل عمود 285،707، عمود 1080،عمود 1092، مستشفعی حیدریه و مجمع الزائرین دایر کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: 15 پایگاه و درمانگاه دیگر در شهر مقدس کربلا، سه مرکز دیگر در کاظمین و در شهر سامراء نیز 2 پایگاه و درمانگاه مستقر شده است.
وی خاطر نشان کرد: زائرین حسینی می توانند در صورت بروز مشکل و دریافت خدمات مورد نیاز به این مراکز یاد شده مراجعه کنند.
پیش از این نیز میرزایی اعلام کرده بود که با توجه به برنامه ریزی انجام شده داروهای مورد نیاز زائران اربعین از این استان به تعداد 120 کارتن و ارزش سه میلیارد ریال به کشور عراق ارسال می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.