محمود انصاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها از 25 مهر به مدت سه روز و با حضور 73 بدمینتون باز از استان های مختلف ایران در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان و با قضاوت قریب 35 داور برگزار شد.
وی اظهار داشت: این پیکارها در 2 بخش یک نفره و 2 نفره برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد.
انفرادی
..........
1- نسیم صفایی از تهران
2- رومینا تاجیک از تهران
3- یگانه تفریشی و کیمیا آزادواری از تهران
دوبل
......
1- نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران
2- یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران
3- مبینا سیف الهی و گلناز کلهر از تهران و پریا اسکندری از تهران و نازنین بشیری از کرمانشاه
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان نیز گفت: استانهای شرکت کننده در دومین مرحله رنکینگ دختران جوان بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون (هراستان با چهار نفر در بخش انفرادی و 2 تیم 2 نفره در بخش دوبل)، در این پیکارها حضور پیدا کردند.
غلامرضا باقری افزود: ورزشکاران استان های تهران، تبریز، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، مازندران و فارس، در این رقابت ها شرکت داشتند.
وی تصریح کرد: رنکینگ قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال نیز از یکم تا چهارم آبان امسال با حضور ورزشکاران منتخب و برتر کشور به میزبانی این استان و در همین مکان و رقابت های بانوان نیز در استان سمنان برگزار خواهد شد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنکینگ قهرمانی پسران جوان نیز از 18 مهر به مدت سه روز و با حضور بیش از 90 بدمینتون باز از 21 استان ایران در شهرستان دیواندره استان کردستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند که 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.