مسعود بهمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات که از 23 تا 24 مهر در سالن امام علی، شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد کشتی گیران بزرگسال شرکت کننده در اوزان 57- 61- 65- 70- 74- 79- 86- 92- 97- 125 کیلوگرم بر روی تشک رفتند و تیم زنجان توانست با یک نشان طلا، سه نقره و یک مدال برنز در جایگاه سوم قرار گیرد و خراسان جنوبی و سمنان نیز عناوین نخست و دوم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: مهدی جهانشاهلو، میلاد بیگدلی، حمید آقامحمدی، میثم حیدری، فرید فرهادی، حسین علوی، محمدرضا قربانی، احمد یوسفلی، پیمان منفرد و دانیال نظری، کشتی گیران بزرگسال زنجان بودند که حیدری در وزن 70 کیلوگرم به طلا، بیگدلی، منفرد و نظری در اوزان 61، 97 و 105 کیلوگرم به نقره و یوسفلی در وزن 92 کیلوگرم به برنز دست یافتند.
این مسئول ادامه داد: قربانی در وزن 86 کیلوگرم و جهانشاهلو در وزن 57 کیلوگرم به ترتیب چهارم و پنجم شدند و فرهادی و علوی نیز در اوزان 84 و 79 کیلوگرم مقام ششم را ازآن خود کردند.
مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه عباس خدابنده، فتح الله قزلباش به عنوان مربی و مجید درامی مقدم به عنوان سرپرست، تیم بزرگسالان زنجان را هدایت و همراهی کردند، گفت: در این مسابقات کشتی گیران استان های سمنان، خراسان رضوی، کرمان، زنجان، فارس، بوشهر، مرکزی، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهکیلویه و بویراحمد و ایلام، شرکت داشتند.
بهمنی به مسابقات کشتی آزاد جوانان 'گروه ج' اشاره کرد و افزود: امیرحسین کثیرلو، ابراهیم باباخانی، امیرحسین حیدری، علیرضا عباسی، ماهان کاظمی، رضا پیری، محمدحسین قنبری، حسین هدایتی و محمدرضا داداشی در اوزان 57- 61- 65- 74- 79-86- 92- 97- 125کیلوگرم و علیرضا دوستی و محمدامیر حسنی نیز در وزن 70 کیلوگرم بر روی تشک خواهند رفت.
به گفته وی مهدی بیگدلی، رسول نوروزی و سلمان افشار به عنوان مربی و محمد عادلپور نیز به عنوان سرپرست، تیم جوانان این استان را در این رقابت ها که از 25 تا 27 مهر جاری در استان کردستان برگزار می شود هدایت و همراهی خواهند کرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.