سجاد خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و با توجه به اصلاحات انجام شده در سطوح پروژه سبزه میدان که در مرحله تهیه ریز محاسبات و پروفیل های اجرایی قرار دارد، برآورد می شود با میزان منابع کمتری این پروژه اجرا شود.
وی اظهار داشت: با تغییر نگرش شورای شهر و مدیریت شهری با توجه به مسائل فنی و اقتصادی اصلاحاتی در طرح به گونه ای منطقی اعمال شده که قابلیت اجرایی داشته باشد.
خدایی افزود: این پروژه بصورت ترکیبی امانی- پیمانی اجرا می شود که بخشی توسط شهرداری و بخش دیگر نیز توسط پیمانکاران انجام خواهد شد و در این خصوص در جهت توجه و توانمند سازی، اعتماد به توان و تخصص اجرایی شرکت ها و پیمانکاران بومی در اولویت خواهند بود.
وی اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم و اصلی شورای شهر و شهرداری تکمیل پروژه های شاخص و نیمه تمام است و در این راستا اهتمام جدی بر انجام این کار وجود دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تاثیر افزایش قمت ها در اجرای طرح های شهری نیز ادامه داد: مشکلات اقتصادی ناشی از نوسانات ارزی و در تهیه اقلام، تجهیزات و مواد اولیه ناشی از بی تدبیری و ترس از اثرات تحریم ها معضلاتی را ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: بر این اساس در این میان گاهی سوء استفاده برخی از تامین کنندگان در شرایط فعلی مشکلات عدیده ای را در ایفای تعهدات قرار دادی پیمانکاران برای شتاب بخشی اجرا و اتمام پروژه های شهری ایجاد کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس طی جلسات برگزار شده و تصممیات اتخاذ شده در قالب طرحی مصوب به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال و در حال جمع بندی آن وجود دارد که در حد مورد نیاز از رکود در اجرای پروژه های شهری به ویژه طرح های کلان شهری نسبت به تعدیل رفع مسائل و مشکلات اقدام شود.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.