سید علی شفیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 594 هزار و 279 فقره کارت ملی هوشمند در این استان برای واجدین شرایط صادر شده که 71.8 درصد از کل مشمولان را شامل می شود.
وی اظهار داشت: طی ماه مرداد در این استان نیز 6 هزار و 101 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان در این استان صادر شد که این رقم طی تیر امسال هشت هزار و 319 فقره بود.
این مسئول ادامه ادامه داد: جمعیت این استان و بر اساس سرشماری سال 95، یک میلیون 57 هزار 461 نفر است که از این تعداد 828 هزار و 16 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد شمار ثبت نام دشگان کارت هوشمند ملی ماه گذشته در مقایسه با ماههای قبل کاهش دارد و این در حالی تعداد ایستگاههای کاری فعال در استان نیز افزایش یافته است.
شفیعی افزود: در زمان حاضر شمار ایستگاههای فعال کارت هوشمند ملی (شامل ادارات تابعه،دفاتر پیشخوان دولت- دفاتر پست 44 ایستگاه است که از این تعداد 14 مورد شامل اداره های پست، 12 واحد پست و 18 دقتر پیشخوان دولتی و ایستگاه سیار را شا مل می شود که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته 193 هزار 321 فقره کارت هوشمند ملی در این استان برای متقاضیان صادر شده بود.
به گفته مسئولان امر در ثبت احوال استان، کاربردی نشدن کارت هوشمند ملی یکی از دلایل عمده استقبال نکردن مردم محسوب می شود و این در حالی است تمامی بسترهای لازم برای ثبت نام و فرآیندهای مربوط به آن در دفاتر پیشخوان با کمترین هزینه ای فراهم شده است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.