به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان روابط عمومی و جمعی از اصحاب رسانه استان با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی ها در نتیجه دیدگاه مدیران همواره با فزار و نشیب هایی روبرو است، افزود: امروز دیگر همه پذیرفته اند که در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش اصلی برعهده روابط عمومی ها است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین سازمان ها و مردم هستند، ادامه داد: روابط عمومی ها به مثابه چراغ یک سازمان هستند که در نتیجه فعالیت آنها تاریکی ها روشن می شود.
شعبانی با بیان اینکه روابط عمومی ها با ارتباط با افکار عمومی و رصد اطلاعات مسائل را پیش بینی می کنند، اظهار داشت: لازم است مدیران به تعریف واقعی از روابط عمومی برسند و دیدگاهشان را نسبت به آن بالا ببرند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به عملکرد موفق روابط عمومی استانداری در دوره مدیریت قبلی اشاره کرد و گفت: به واسطه فعالیت خوب انجام شده در این بخش ، روابط عمومی استانداری زنجان به عنوان روابط عمومی برتر در کشور انتخاب شد.
مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان نیز در این نشست گفت: مردم داری، پاسخگویی سریع و ارتباط با نخبگان و منتقدان و اقشار مختلف از جمله مطالبات استاندار بود که مجموعه روابط عمومی تلاش کرد طی 2 سال گذشته بر آنها تمرکز کند.
ادریس سالاری افزود: طی 2 سال گذشته تلاش کردیم تا پیام های اقشار و طبقات مختلف مردم را بدون واسطه در اختیار مدیران قرار دهیم.
وی اظهار داشت: تلاش کردیم تا با راه اندازی خانه روابط عمومی های استان و حمایت از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران استان و احیای خانه مطبوعات، این تشکل ها را به شکل ساختار مند و نهادینه کنیم تا با آمدن و رفتن افراد دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، در این نشست از خدمات ادریس سالاری مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان تجلیل شد.
حسن مظفری ابتدای هفته جاری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.