به گزارش ایرنا، بهمن الله مرادی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: زنجان یکی از قطب های تولید انرژی و برق قدرت کشور است.
وی یادآورشد: به تازگی سرمایه گذاری های خوبی در بخش تولید انرژی های تجدید پذیر انجام شده و در صورت حل مسائل ارزی و اقتصادی می توان شاهد ورود سرمایه گذاران بود.
الله مرادی اظهار داشت: مسائل فاینانس سرمایه گذاران چینی برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی مرتفع شده است و در صورت برطرف شدن مشکلات بانک های چینی و مرکزی ایران، مانعی برای آغاز فعالیت این سرمایه گذار وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: در مورد سیستم گسترده ای که در بخش فوق توزیع و انتقال وجود دارد، نمی توان بهش کل سنتی عمل کرد و از همین رو باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در این شرکت 25 سیستم نرم افزاری مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از 20 سیستم هم در دست توسعه و استقرار است.
الله مرادی ادامه داد: مهمترین سیستمی که در بخش سیستم های نرم افزاری به کار گرفته می شود، در رابطه با مشترکان و سیستم جامع خدمات مشترکان و سامانه بازار برق استان است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: این شرکت 16 مشترک سنگین صنعتی دارد که هر کدام بیش از هفت مگا وات برق مصرف می کنند.
وی اضافه کرد: زنجان با وجود صنایعی همچون ایران ترانسفو، پارس سوئیچ، سیم و کابل ابهر و دیگر شرکت های اقماری، بیش از 60 درصد تولیدات مورد نیاز صنعت برق کشور را تامین می کند.
ششمین نمایشگاه الکامپ زنجان از سوم تا ششم مهر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین دایر است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.