حسن مظفری روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان به ضرورت انعکاس خدمات نظام و دولت به شهروندان تاکید کرد و افزود: اگر در مواردی دلسردی در سطح جامعه دیده می شود ناشی از ضعف در اطلاع رسانی است، چرا که روابط عمومی ها نمی توانند آن چنان که باید، عملکرد و خدمات انجام شده را به درستی و به موقع منعکس و مردم را توجیه کنند.
وی ادامه داد: با وجود برخی نارسایی ها و مشکلات، خدمات ارزنده و قابل توجهی توسط نظام جمهوری اسلامی ارائه شده است بنابراین باید تلاش کنیم با انعکاس خدمات، امید را در جامعه تقویت کنیم.
مظفری با قدردانی از عملکرد خبرگزاری جمهموری اسلامی مرکز زنجان در حوزه اطلاع رسانی، گفت: تلاش بر این است تا ارتباط خوب روابط عمومی استانداری با رسانه های استان که از دوره مدیریت قبلی شکل گرفته، ادامه پیدا کند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: ایرنا به عنوان رسانه نظام رسالت پوشش، تولید، انعکاس و انتشار اخبار همه ارکان نظام را برعهده دارد.
اسماعیل جهانبخش افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی با تولید فرآورده های خبری اثربخش و اطلاع رسانی شفاف بدنبال گرفتن مرجعیت خبری از جریان و رسانه های معاند نظام است.
به گزارش ایرنا، حسن مظفری ابتدای هفته جاری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب شد.
پیش از این ادریس سالاری عهده دار این مسئولیت بود.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.