به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی، عصر چهارشنبه در نشست ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: باتوجه به شرایط کنونی، باید نوع ارتباط و حوزه های ارتباطی مسئولان با مردم وسیع تر شود و از گفتمان خسته کننده و تکراری پرهیز کنند.
وی ادامه داد: در هفته دولت باید با روش های بدیع از جمله زبان هنر خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم بازگو و با تقویت اعتماد عمومی، امید در جامعه پراکنده شود.
استاندار یزد با مقایسه وضعیت کشور از جنبه های مختلف در پیش و پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای مثال پیش از انقلاب مردم به تبع نظام استبدادی سراغی از خدمات شهرداری نمی گرفتند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی، مطالبات مردم افزایش یافت.
زمانی قمی با بیان اینکه جریانی در خارج از کشور با روی آوردن به پروژه تخریب در صدد به مخاطره انداختن حیات انقلاب است، افزود: برخی گروه های فراری از ایران و منافقین در تلاش برای فاسد جلوه دادن همه مسئولان جمهوری اسلامی هستند، در حالی که بسیاری مسئولان سالم و با اخلاص به مردم خدمت می کنند.
همچنین علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از تدوین و ابلاغ شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها برای هفته دولت خبر داد و گفت: بر این اساس عملکرد دستگاه های مختلف تا 15 شهریور ماه ارزیابی خواهد شد.
در این نشست، فرمانداران شهرستان ها و دیگر اعضای ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت در یزد به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود درباره هفته دولت پرداختند.
7532/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.