هدایت صفری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: برای ایجاد زمینه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد این استان دربازه زمانی مشخص حق بیمه تامین اجتماعی این گروه از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود.
وی اظهار داشت: با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار مشمول طرح با رسیدن به سن 55 سالگی از مستمری بازنشستگی برخوردار می شوند و زمینه توانمند سازی و خروج از چرخه حمایتی این خانواده ها فراهم می شود.
این مسئول ادامه داد: این نهاد در جهت توانمندسازی و ارتقای سلامت مددجویان تحت حمایت، نگاه ویژه‌ای به مسائل تحکیم خانواده، توانمند سازی، استقلال معیشتی و خودکفایی آنان دارد.
به گفته صفری، طی 6 ماهه اول امسال 906میلیون و 300هزار تومان حق بیمه برای یکهزار و321 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این استان به حساب تامین اجتماعی واریز شده است.
وی ابراز کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی و خروج هدفمند آنها از چرخه حمایتی این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 24 هزار و 727خانوار با جمعیت 42 هزار و 726 نفر از خدمات این نهاد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.