حسین رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار 144 میلیارد تومانی برای طرح توسعه شرکت جی تی آی (توتون صنعت) سلطانیه توسط سرمایه گذاران ژاپنی پیش بینی شده است که اشتغالزایی مستقیم400 نفر را به دنبال دار.
وی اظهار داشت: برای شرکت مرغ اجداد با 45 نفر اشتغالزایی که بزرگترین واحد فعال در این بخش در خاورمیانه محسوب می شود 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی و تاکنون 15 میلیارد تومان آن هزینه شده است.
رحمانی افزود: با توجه به نسبت جمعیتی شهرستان سلطانیه حجم سرمایه گذاری انجام شده در آن مناسب است.
وی بیان کرد: شرکت های فعال در این شهرستان وابسته به سرمایه گذاری های خارجی هستند که حمایت لازم در ادامه فعالیت آنها بسیار اثر بخش است.
فرماندار سلطانیه، بروکراسی اداری، وجود حرایم میراث فرهنگی و تضامین بانک ها برای پرداخت تسهیلات را از جمله موانع سرمایه گذاری در این شهرستان ذکر کرد.
وی ابراز کرد: با پیگیری انجام شده مجوزهای لازم برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی سلطانیه نیز با اعتبار 6 میلیارد تومان صادر شد که ساخت آن نیز به توسعه اقتصادی شهرستان کمک می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: قطعی برق طی ماه های فصل تابستان مشکلاتی را برای فعالیت شرکت ها و کارخانجات صنعتی این شهرستان ایجاد کرد که این مسائل هم اکنون رفع شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان سلطانیه با 30 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.