دکتر اصغر جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آماده باش 54 پایگاه اورژانس 115 جایگاه ثابت شهری و جاده ای استان، اورژانس هوایی نیز برای پوشش کامل و تسهیل در امداد رسانی به عزاداران حسینی تمهیدات ویژه ای توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: بر این اساس تعداد هشت دستگاه آمبولانس زیر نظر کد فرماندهی در محل های عبور، عزاداران دسته حسینیه و زینبیه اعظم و هشت کد امبولانس نیز در شهرستان ها مستقر خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: آمبولانس های اورژانس زنجان در حسینیه اعظم، سبزه میدان، ضلع جنوبی و شمالی میدان انقلاب، امامزاده حضرت ابراهیم(ع)، تقاطع خواجه نصیر،میدان آزادی و چهارراه امیرکبیر در نظر گرفته شده که در هر آمبولانس 2 نفر از پرسنل مجرب فوریت های پزشکی آماده خدمات دهی به عزاداران حسینی خواهند بود.
وی یادآوری کرد: 2 چادر سلامت نیز در مکان های سبزه میدان و دبیرستان امام خمینی(ره)برپا و به عزاداران حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان ادامه داد: اتوبوس آمبولانس این مرکز نیز با ظرفیت امداد رسانی به 12 نفر همزمان در ورودی شهر زنجان از سمت اتوبان زنجان - میانه مستقر و یک دستگاه موتورلانس نیز بصورت سیار در مراسم حضور خواهند یافت.
وی خاطر نشان کرد: 6 تیم اورژانس پیاده نیز در مسیر دسته عزاداران حسینه اعظم حضور یافته و علاوه بر آن هدایت عملیات، رهبری و نظارت بر ارائه خدمات نیز توسط چهار تیم گشت ویژه انجام خواهد شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.