ابوالفضل خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به مدت چهار روز و با حضور قریب به 650 ورزشکار برتر در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.
وی، اظهار کرد: پیکارهای تکواندو قهرمانی در 10 وزن مختلف و بر روی پنج تشک و با قضاوت 90 داور از استان های مختلف انجام خواهد شد.
خدایی با بیان اینکه مسابقات در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود افزود: تکواندوکاران پسر، طی روزهای 15 و 16 و دختران نیز 17 و 18 شهریور جاری به مصاف هم خواهند رفت.
رئیس هیات تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات در قالب 32 تیم پسران و 32 تیم دختران برگزار خواهد شد و زنجان به عنوان میزبان در قالب 2 تیم الف و ب پسران و 2 تیم الف و ب دختران، حضور خواهد یافت.
خدایی، افزود: طبق روال، نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این رقابت ها از سوی فدراسیون تکواندو به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
وی تصریح کرد: در بانک اطلاعات تکواندو استان تعداد تکواندوکاران زن و مرد ثبت شده در بانک اطلاعات این رشته ورزشی زنجان به رقم 13 هزار نفر می رسد که در زمان حاضر از میان آنان، قریب چهار هزار و 500 نفرشان به صورت بیمه شده فعال هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.