به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
برانکو ایوانکویچ برای تقابل با صنعت نفت آبادان از ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، علی علیپور ، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و شجاع خلیل زاده استفاده کرد.
پائلو سرجیو نیز تیم صنعت نفت آبادان را با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی (79 - مسلم مجدمی)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای (88 - جعفر سلمانی) ، میلاد جهانی (84 - جاناتان بالوتلی) و کرار جاسم به میدان فرستاد.
محمدحسین زاهدی فرد به کمک علی میرزابیگی و مهدی الوندی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
بهنام برزای، مصطفی احمدی، حسین ساکی، مسلم مجدمی و کرار جاسم از نفت آبادان و کمال کامیابی نیا از تیم پرسپولیس در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم صنعت نفت آبادان با امتیاز میزبانی، بازی را هجومی آغاز کرد و تیم پرسپولیس را تحت فشار قرار داد، حرکات تکنیکی میلاد جهانی، بهنام برزای و کرار جاسم خط دفاعی پرسپولیس را وادار به اشتباه کرد.
در دقیقه 22 جاسم کرار، با پاسی در عمق میلاد جهانی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با استفاده از اشتباه در جایگیری بیرانوند بهترین استفاده را برد و گل اول زردپوشان را به ثمر رساند.
پرسپولیس در این نیمه برای جبران گل خورده روی به بازی تهاجمی آورد اما نتوانست موقعیت خوبی را روی دروازه نفتی ها ایجاد کند تا بازی در این نیمه به سود نفتی ها به پایان برسد.
اما در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و برای جبران گل خورده بارها تا آستانه دروازه صنعت نفت پیش رفت که 2 بار نیز ضربه بازیکنان این تیم به تیر دروازه صنعت نفت برخورد کرد.
در دقیقه 66 علی علیپور روی ضربه ریباند، از زاویه بسته و ضربه ای زمینی دروازه شهاب گردان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه بازی نیز 2 تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند اما هیچکدام از موقعیت ها وارد دروازه نشد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
صنعت نفت آبادان با این تساوی چهار امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.