به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های نماز عید قربان در مصلی نماز جمعه اندیمشک افزود: بسیاری از حوادث دنیای اسلامی ناشی از همین اهداف شوم نظام سلطه و استکبار جهانی است.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی از تمام روش ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده اما با هوشیاری مسلمانان و امدادهای الهی ناکام بوده است.
امام جمعه اندیمشک کشتار کودکان یمنی را نمونه بارز جنایات ضد بشری آمریکا و دست نشانده هایش خواند.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تهدیدها و تحریم های مداوم از سوی آنها گفت: باید در این شرایط کمر همت خود را محکم ببندیم و با تلاش و عزم مضاعف برای مقابله با آنها گام برداریم.
حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه با تکیه بر توان داخلی وبرنامه ریزی می توان بر شرایط سخت فائق آمد، افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی ما ارتباطی با تحریم و تهدیدهای آمریکا و استکبار ندارد و ریشه داخلی دارند که باید برای آنها چاره اندیشی کرد.
وی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید ضمن بازنگری برنامه ها برای تغییر و تحول در شرایط اقتصادی جامعه، کنترل بازار و کمک بیشتر به مردم وارد عمل شود.
امام جمعه اندیمشک موضوع مذاکرات هسته ای از سوی دشمن را یک بهانه دانست و افزود: دشمن با ماهیت نظام اسلامی مخالف است لذا چنین مذاکراتی هرگز راهگشا نخواهد بود.
وی با اشاره به جایگاه حج در بین مسلمین گفت: فلسفه حج مقابله با شیاطین و کسانی است که راه هدایت و سعادت را بر بشر می بندند.
حجت الاسلام حسینی نوری با تبریک عید سعید قربان، آن را تمرین واقعی بندگی عنوان کرد.
نماز باشکوه عید سعید قربان در مصلی نماز جمعه اندیمشک با حضور مردم خدا جوی این شهرستان صبح امروز به امامت حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک اقامه شد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.