به گزارش ایرنا شهرام پرنیاک روز دوشنبه در حاشیه رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی اهواز ، اظهار داشت: تیم بسکتبال نوجوانان استان از شرایط خوبی برای قهرمانی در این دیدارها برخوردار بودند اما در دیدار نیمه نهایی مقابل بوشهر توپ های ما تبدیل به گل نشد و از شانس بد ما، تمام پرتاب های تیم مقابل وارد سبد شد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: نوجوانان استان می توانستند با پیروزی در دیدار نیمه نهایی و کسب عنوان قهرمانی عملکرد درخشان خود را تکمیل کنند اما این اتفاق رخ نداد و همه ما از این موضوع ناراحت هستیم هر چند باید گفت که سه تیم های بوشهر و البرز نیز بازی های خوبی به نمایش گذاشتند و شایسته عنوان های کسب شده بودند.
وی علت عدم قهرمانی خوزستان را نبود 2 بازیکن اصلی این تیم عنوان کرد و گفت: پیش از شروع مسابقات 2 بازیکن اصلی تیم که اهل شهرستان دزفول بودند را به دلیل انضباطی و عدم حضور در تمرینات از تیم کنار گذاشتیم که این موضوع به کار ما لطمه وارد کرد هر چند بدون این بازیکنان هم باید به مقام قهرمانی می رسیدیم.
پرنیاک با اشاره به این که در مرحله مقدماتی به مصاف تیم های چهارمحال و بختیاری، البرز و زنجان رفتیم که موفق به کسب 2 پیروزی و یک شکست شدیم افزود: در اولین دیدار خود با نتیجه 84 بر 76 مغلوب تیم چهارمحال و بختیاری شدیم همچنین در مصاف با تیم های البرز و زنجان به ترتیب با نتایج 72 بر 62 و 69 بر 51 به برتری رسیدیم و راهی مرحله نیمه نهایی شدیم.
وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 61 بر 48 بازی را به تیم بوشهر واگذار کردیم و در دیدار رده بندی با نتیجه 67 بر 42 مقابل تیم همدان پیروز شده و به مقام سوم رسیدیم. همچنین تیم بوشهر با برتری56 بر 43 برابر البرز به عنوان قهرمانی رسید.
رییس هیات خوزستان توجه به بسکتبال پایه را از مهمترین ارکان موفقیت هیات استان در چند سال اخیر دانست و گفت: از سه سال پیش با برنامه ریزی در رده های پایه سعی کردیم تیم های استعدادیاب خود را به شهرستان ها اعزام کنیم تا استعدادهای ناب استان را شناسایی و به چرخه بسکتبال استان معرفی کنند.
وی افزود: در طول این مدت به نتایج خوبی از جمله قهرمانی نونهالان کشور رسیدیم و توانستیم در امر میزبانی مسابقات رده های پایه موفق عمل کنیم.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.