مجید باقری نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جانفزا از تیم نفت مسجدسلیمان پیشنهاد داشت و دلیل جدایی این بازیکن از تیم فولاد، نیمکت نشینی اش نبود.
وی گفت: پس از نتایج قابل قبولی که در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر کسب کردیم، از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم و به دنبال رسیدن به نتیجه ای مناسب در بازی سخت و خارج از خانه خود مقابل تیم استقلال هستیم.
وی با اشاره به این که فردا سه شنبه برای دیدار با تیم استقلال راهی تهران هستیم افزود: آخرین جلسه تمرینی ما پیش از سفر به تهران امشب در اهواز برگزار می شود و تمام بازیکنان از جمله پیمان شیرزادی که تازه از بند مصدومیت رها شده، حضور دارند.
اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان نیز گفت: در بازی مقابل تیم استقلال هیچ بازیکن مصدومی نداریم و کادر فنی می ‌تواند از تمام نفرات تیم استفاه کند.
وی ادامه داد:در بازی فولاد خوزستان مقابل نساجی، حسن بیت سعید هنگام بازی دچار مصدومیت شد اما این مشکل جدی نیست و این بازیکن مشکل خاصی ندارد.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر در تهران به مصاف استقلال می‌رود. این بازی روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.