به گزارش ایرنا رحیم کعب عمیر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چند پروژه عمرانی سطح شهر اهواز در جمع خبرنگاران ادامه داد: این منطقه پس از سال ها 6 ماه پیش دارای یک ایستگاه اتوبوس شد. ورودی این منطقه هم بسیار نامناسب است و تاکنون حدود هشت نفر در این محدوده بر اثر تصادف کشته شده اند.
به گفته وی این منطقه به تازگی در طرح جامع شهری جزو منطقه اهواز پیش بینی شده است. یکی دیگر از مشکلات این منطقه سند نداشتن خانه های مسکونی آن است که باید دولت در این زمینه ورود کند.

** محرومیت کوی آل صافی از خدمات شهری
شهردار منطقه سه اهواز نیز در این بازدید با اشاره به اینکه ساکنان کوی آل صافی از خدمات شهری شهرداری اهواز محروم هستند گفت: کوی آل صافی به تازگی در جریان طرح جامع شهری جزو اهواز محسوب شده است.
مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه منازل این منطقه دارای سند نیستند ادامه داد: خیابان ها و کوچه های این منطقه در 50 سال گذشته از وجود زیرساخت هایی نظیر آسفالت بی بهره بوده اند.
وی گفت: درچند ماه گذشته 20 هزار متر مربع زیرسازی و 28 هزار متر مربع نیز آسفالت‌ریزی صورت گرفت در این منطقه صورت گرفت درحالیکه در سال های گذشته در مجموع30 هزار مترمربع معابر آن زیرسازی و آسفالت شده بود.

** تکمیل پل ولایت تا 2 ماه آینده
معاون شهردار اهواز نیز در جریان بازدید از پروژه پل ولایت تکمیل این پروژه را سبب خروج کوی آل صافی از بن بست دانست و گفت: کوی آل صافی یک منطقه محروم و در عین حال در نقطه جغرافیایی بن بست است که با تکمیل این پل تردد در آن جریان پیدا می کند.
محمد صفری افزود: این پروژه هم اکنون بین 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی به پروژه جاده ساحلی اهواز - شیبان اشاره کرد و گفت: مدت زمان اجرای این پروژه برای 30 ماه برنامه ریزی شده که تاکنون 6 ماه از آغاز آن گذشته است.
صفری با اشاره به اینکه دولت 70 میلیارد سهم خود از این پروژه را تاکنون پرداخت نکرده ادامه داد: این پروژه به طول 14 کیلومتر در ساحل شرقی اهواز واقع است. بخش نخست آن در حد فاصل استخر موج تا زرگان در 2 ماه آینده تکمیل می شود.
به گفته وی تکمیل این پروژه در چند نقطه با معارض هایی همچون شرکت نفت، متصرفان محلی، ساخت و ساز مسکونی غیر قانونی و بخشی از پادگان شهید دغاغله روبه رو بوده است.
به گزارش ایرنا، جمعی از خبرنگاران روز دوشنبه به همراه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و یکی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از برخی پروژه های نیمه تمام در اهواز دیدن کردند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.