به گزارش ایرنا داریوش یزدی روز پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی پایا پایی را با پرسپولیس انجام دادیم و حتی می توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.
وی با اشاره به این که پرسپولیس یک تیم حرفه ای است افزود: با توجه به نفراتی که در اختیار داشتیم بیشتر سعی کردیم بازی را به پرسپولیس بدهیم تا بتوانیم خط دفاعیمان را ببندیم که این امر موجب شد پرسپولیس به دروازه ما کمتر نزدیک شود و به جز یکی دو موقعیت حرفی برای گفتن نداشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص آینده تیمش گفت: بازیکنان ما این فصل پتانسیل خیلی خوبی خواهند داشت و قطعاً در بازی‌ های آینده این پتانسیل را به معرض نمایش می گذاریم.
وی گفت: تیمی که در 15 روز جمع شده و تمام آن تغییر پیدا کرده است و خوشحالم که چنین نمایشی را داشتیم.
وی با بیان این که ما جوان‌ هایی داریم که در کنار ایمان مبعلی، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد و چند بازیکن باتجربه دیگر به خوبی بازی می کنند افزود: به نظرم اگر ما دقت بیشتری در ضربات آخر را می داشتیم، برانکو طور دیگری صحبت می‌کرد و برای تیم ما احترام بیشتری قائل بود.
یزدی گفت: به هوادارانمان تبریک می گویم که نشان دادند تیم را دوست دارند.
وی در خصوص آینده تیمش گفت: تیم ما نیاز به زمان دارد و بازیکنان جوان با گذشت زمان بیشتر خودشان را نشان می دهند.
وی گفت: پتانسیل‌ فوتبال ما زیاد است و البته نواقصی هم داریم که باید آن ها را برطرف کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مقابل پرسپولیس به دنبال مساوی بوده است، گفت: یکی از هدف‌ های ما کسب سه امتیاز بود، اما در نهایت به اهداف دیگری هم رسیدیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.