محس علیپور سخاوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به اینکه تیم کاملا بومی و جوان داریم نباید از این تیم توقع زیادی داشت اما با این وجود ازتعطیلی لیگ به خوبی استفاده
کرده و روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کردیم و امیدواریم در هفته های آینده شرایط ما بهتر شود.
وی با بیان اینکه تیم ما تا سه سال پیش در مسابقات شهرستانی به میدان می رفت و پس از صعود به لیگ های استانی، دسته 2 و یک راهی لیگ برتر شدیم گفت: در چهار هفته گذشته چهار بازیکن باتجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این موضوع در عملکرد تیم ما اثرگذار بود اما در مجموع از بازیکنانم راضی هستم.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان بیان کرد: امسال به خاطر هوادران و بازیکنان بومی شهرستان در رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم و گرنه به خوبی می دانیم که به لحاظ مالی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشتیم. ما هم دوست داریم که چند بازیکن باتجربه به خدمت بگیریم اما وقتی پول این کار را نداریم تنها راه چاره ما استفاده از بازیکنان بوی شهرمان است.
وی با اشاره به اینکه نخستین سال خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم به همین دلیل با گذشت 5،4هفته از مسابقات ترس بازیکنان مان ریخته می شود و با جو لیگ بیشتر آشنا می شوند افزود: از لحاظ هوادار و بازیکن شرایط خوبی داریم اما به لحاظ مسایل مالی در حد صفر هستیم و تاکنون هیچ ارگانی برای حمایت مالی تیم پیش قدم نشده است.
علیپور در خصوص چند بازی تیمش در این فصل گفت: در مقابل تیم سن ایچ ساوه بازی پایاپایی ارایه دادیم اما وقتی 2 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم شیرازه تیم ما از هم پاشید و نتیجه را واگذار کردیم اگر چه آنها از بازیکنانی بهره می بردند که سابقه زیادی در لیگ برتر داشتند.
وی به بازی تیمش مقابل مس سونگون اشاره کرد و افزود:در برابر مس می توانستیم به پیروزی برسیم ولی متاسفانه در 10 دقیقه آخر بازی یکی از بازیکنان ما اخراج شد و این موضوع باعث شد که کار به تساوی ختم شود.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در خصوص بازی آینده تیمش مقابل ارژن شیراز گفت: تیم ارژن از شرایط خوبی برخوردار بوده و تاکنون هفت امتیاز کسب کرده لذا بازی سختی برابر آنها داریم ولی امیدواریم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم، بازی خوبی ارایه و نتیجه بگیریم.
به گزارش ایرنا تیم اهورای بهبهان با نایب قهرمانی در لیگ دسته یک فصل گذشته جواز حضور به لیگ برتر را دریافت کرد و هم اکنون با گذشت چهار بازی در لیگ برتر با کسب یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.