مدیر روابط عمومی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته دوم از هیجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور جمعه جاری رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
مهرشاد عبادتکار افزود: این مسابقه ، از ساعت 20 و 45 دقیقه جمعه شب 12 مرداد ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه تیم سپیدرود رشت در هفته اول این رقابت ها مغلوب سایپا شد، هدف ما پیروزی در این بازی خانگی است تا در اولین دیدار خود در رشت بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: البته سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است که از بازیکنان خوب و کادر فنی بسیار باتجربه ای تشکیل شده و به طور حتم کار سختی برابر این تیم اصفهانی خواهیم داشت، اما تدابیر کادر فنی سپیدرود فقط پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی است.
مدیر روابط عمومی سپیدرود رشت بیان کرد: برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این بازی سخت، تماشاگران نیز می توانند نقش تعیین کننده ای را داشته باشند و با توجه به اینکه این بازی در ساعت خوبی برگزار می شود، امیدواریم طرفداران سپیدرود سکوهای ورزشگاه سردارجنگل رشت را پر کنند تا با حمایت آنان بتوانیم سپاهان را شکست دهیم تا پیروزی فصل گذشته خود را برابر این تیم تکرار کنیم.
عبادتکار اضافه کرد: همچنین مطالبات فصل گذشته بازیکنان سپیدرود نیز به طور کامل پرداخت شده تا بازیکنان با روحیه مناسب مقابل تیم سپاهان قرار گیرند و همچنین به جز میلاد شیخ سلیمانی که محروم است ، سایر بازیکنان سپیدورد آماده رویارویی با سپاهان هستند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول از هیجدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، در تهران به مصاف تیم سایپا رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.