یونس دلفی شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز قبل برای دیدار با خانواده از کادر تیم ملی اجازه گرفتم که از اردو خارج شده و به اهواز سفر کنم که در این بین با هماهنگی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و کادر تیم ملی امید، قرار شد در بازی با پدیده به میدان بروم اما چند ساعت قبل از بازی از سوی فدراسیون تماس گرفتند و اجازه بازی به من ندادند.
مهاجم ملی پوش تیم استقلال خوزستان در خصوص پیوستنش به تیم آیندهوون هلند گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باشگاه استقلال خوزستان جواب قطعی در این خصوص به من نداده است ولی آن چه که مشخص است آقای یزدی هرگز مانع پیشرفت من نمی شود و با صلاحدید او از تیم جدا می شوم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ رضایت نامه باشگاه استقلال خوزستان برای این انتقال گفت: برای این انتقال مبلغ 70 میلیارد ریال از سوی باشگاه استقلال خوزستان به تیم آیندهوون پیشنهاد داده شده ولی آن ها هنوز جوابی به ما نداده اند.
دلفی عنوان کرد: هدف فوتبالی من تنها به وسیله بازی کردن در خارج از کشور به ویژه در اروپا به دست می آید و معتقدم در ایران به هدفم نمی رسم.
یونس دلفی مهاجم 18 ساله تیم استقلال خوزستان که به عنوان جوان ترین بازیکن لیگ های شانزدهم و هفدهم فوتبال کشور شناخته شد در بازی های جام جهانی نوجوانان جز 10 بازیکن برتر جهان قرار گرفت و این امر موجب شد تا تیم های اروپایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کنند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.