به گزارش ایرنا 2 تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز جمعه شب در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت زردپوشان مسجدسلیمانی با تساوی بدون گل متوقف شدند.
در این دیدار میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولی بالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، میلاد میداوودی، عباس عسگری،محمود قائدرحمت، حسین دوستدار، یوسف وکیا و علیرضا علیزاده برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.
اما در آن سوی میدان جان توشاک که نخستین بازی رسمی خود با تراکتورسازی را تجربه می‌کند، ترکیب این تیم را با محسن فروزان، علی عبدالله ‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل ‌شاخه، علی طاهران، علی اسماعیلی، یوسف سیدی، دانیال اسماعیلی ‌فر، علیرضا نقی ‌زاده، مهدی مهدی ‌پور و احسان پهلوان برابر نفت مسجدسلیمان انتخاب کرد.
عملکرد درخشان تیم نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته لیگ دسته یک که به قهرمانی این تیم منجر شد باعث شد که بیش از 10 هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی باشند.
نفتی های مسجدسلیمان که در خانه بازی می کردند در ابتدای بازی حملات پر فشاری روی دروازه حریف انجام دادند اما در گلزنی ناکام بودند همچنین در نیمه دوم نسبت به رقیب خود تهاجمی تر بازی کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی بود که علی میرزابیگی و جلیل شعرانی وی را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار عباس عسگری و یوسف وکیا از تیم نفت مسجدسلیمان و علی طاهران از تیم تراکتورسازی از داور کارت زرد دریافت کردند.
تیم نفت مسجدسلیمان با این تساوی یک امتیازی شد و هفته آینده باید به مصاف تیم پارس جنوبی جم برود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.