به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که انتظار داریم هواداران تیم را حمایت کنند اظهار داشت: تیم ما متکی به شخص نیست و و در صورتی موفق می شویم که بزرگ فکر کنیم و از حاشیه ها به دور باشیم.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: از نظر تاکتیکی همیشه بازی های اول بسیار خاص است چون از تیم مقابل شناختی نداریم و نمی توان تیم دیگر را آنالیز کرد اما چون در شهرمان بازی می کنیم جایگاه تیم ها برای ما مهم نیست و چه بخواهیم چه نخواهیم باید پیروز میدان شویم.
وی در خصوص وضعیت مصدومان این تیم نیز گفت: خوشبختانه در بازی فردا مصدوم نداریم و با آمادگی کامل به سراغ حریف می رویم.
ویسی در پاسخ به این پرسش که انتظار کسب چه جایگاه در پایان فصل را دارید گفت: من هیچ قولی به هواداران نمی دهم اما روی پیشانی من ثبت شده که تیم های بی بضاعت و تازه صعود کرده به لیگ برتر را در لیگ نگه دارم مطمئنا با حمایت مردم و هواداران جایگاه راضی کننده ای کسب خواهیم کرد.
وی به بازیکنان تازه پیوسته به تیم نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: امسال میلاد فراهانی، یوسف وکیا، حکیم نصاری، موسی کولی بالی، علی علیزاده و محمود قائد رحمت را گرفتیم و با عادل کلاه کج و بختیار رحمانی صحبت کردیم که منجر به همکاری نشد اما این احتمال وجود دارد که اسماعیل شریفات به تیم اضافه شود.

**جان توشاک به نشست خبری نرسید
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل تأخیر در پرواز در نشست خبری پیش از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان حاضر نشد.

به گزارش ایرنا جان توشاک، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل تأخیر در پرواز در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر نشد و این موضوع ناراحتی خبرنگاران را درپی داشت.
تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با ۶۵ امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک رسید و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد، همچنین تیم تراکتورسازی تبریز با کسب ۳۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر جای گرفت.
این 2 تیم در چارچوب دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌ های کشور از ساعت 20:45 فردا جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.
6002//6068/۹۸۷۹
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.