عبدالمحمد جرجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص علت تعطیلی این واحدهای آموزشی افزود:در طول سال تحصیلی بازرسی از مدارس انجام می شود که در ماههای اخیر بیش از 40 واحد آموزشی مورد ارزیابی و نظارت بازرسان آموزش و پرورش قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در این بازرسی ها تمدید مجوز،استاندارسازی فضای آموزشی ، رعایت مسایل مالی،عدم بکارگیری نیروی مرد در مدارس دخترانه و عدم بکارگیری نیروی بدون آزمون مورد بررسی قرار می گیرد بیان داشت:در این بازدیدها به یک پیش دبستانی غیر انتفاعی و یک آموزشگاه علمی آزاد در سه مرحله تذکر داده شد ولی به علت برطرف نکردن نواقص از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی تاکید کرد:تعطیلی این 2 واحد آموزشی غیردولتی با حکم قضایی انجام شده است ضمن اینکه در صورتی که واحدهای آموزشی مذکور نسبت به رفع نواقص و رعایت استانداردهای آموزشی اقدام کنند می توانند مجددا فعالیت آموزشی خود را ادامه دهند.

**دریافت وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان تخلف است
جرجانی در ادامه به تشریح روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان پرداخت و گفت: دریافت هرگونه وجه از والدین دانش آموزان هنگام ثبت نام تخلف بوده و در این رابطه تاکنون به تعدادی از مدیران مدارس تذکر کتبی داده شده است.
وی با بیان اینکه با هیچ کدام از مدیران تعارفی نداریم و قانون باید اجرا شود گفت:تاکنون 500 نوآموز در مقطع پیش دبستانی دزفول ثبت نام کرده اند ضمن اینکه تعداد نوآموزان پارسال حدود یک هزار و 200 نفر بود که امسال هم پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام همین تعداد ثبت نام کنند.
جمعیت دانش آموزشی دزفول حدود 76 هزار نفر می باشد.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.