به گزارش ایرنا ، قاسم پوستین دوز در گردهمایی مدیران و موسسین مدارس غیردولتی این ناحیه که در هنرستان فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، اظهارداشت : در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج 296 مدرسه غیر دولتی با جمعیت دانش آموزی بیش از 19 هزار نفر فعالیت دارد.
وی بیان داشت: برای پیشگیری از هر گونه تخلف در این مدارس معیارهای کنترل و نظارتی تعریف شده است که دقت در اجرای قوانین ، ضوابط و مصوبه ها می تواند موثر واقع شود.
وی یادآورشد: مدارس غیر دولتی با سرمایه مالی و اجتماعی علاقمندان در عرصه تعلیم و تربیت دایر شده است تا زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای نسل آینده فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس غیر دولتی با ارائه خدمات صادقانه و قانونمند به فرزندان این شهرمی کوشند تا بستر فرآیند تعلیم و تربیت فراهم آید.
وی با اشاره به اینکه امروز برای انجام کارهای درست در هرزمینه نیاز به مدیریت علمی داریم ، ادامه داد : در فرآیند تصمیم گیری ، برنامه ریزی ، سازماندهی ، رهبری و کنترل منابع انسانی ، مالی ، مادی ، و اطلاعاتی سازمان باید نگاه قانون محور داشت.
وی گفت: برای رسیدن به اهداف تعریف شده سازمانی باید مسیر پیگیری امور را در پیش گرفت و اجرای کامل برنامه ها را مدنظر قرار داد که از آن به نام کنترل یا نظارت یاد می شود.
پوستین دوز تصریح کرد: در کنترل و نظارت است که میزان پیشرفت در جهت اهداف اندازه گیری می شود لذا کنترل ، مدیران را قادر می سازد که از انحراف برنام ها به موقع اطلاع پیدا کنند و اقدامات اصلاحی و تغییرات را بعمل آورند .
وی تاکید کرد: تیم های نظارت بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان در سال جدید در دو بخش منطقه ای و استانی در روز های دوشنبه و چهارشنبه از مدارس غیر دولتی فعال در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بازدید می کنند.
آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج 296 کد مدرسه غیر دولتی دارد که در آن 19 هزار و 216 دانش آموز از پیش دبستانی تا بزرگسالان تحصیل می کنند.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.