از مدار خارج شدن یکی از ایستگاههای اصلی شبکه برق استان خوزستان موجب قطع برق نیمی از شهرستان اندیمشک از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه تا ساعت 14 و 30 دقیقه شد.
فرماندار اندیمشک پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: خروج ایستگاه برق مذکور از مدار موجب نوسان برق همچنین قطع برق از ساعت 11و 30 دقیقه تا ساعت 14 و 30 دقیقه در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک شد.
پیمان جهانگیری با بیان اینکه ایستگاه اصلی برق خارج از شهرستان اندیمشک دچار مشکل شده بود ، افزود:2 ایستگاه برق اندیمشک در اثر این موضوع از مدار خارج شدند.
وی بیان کرد:با تلاش جدی مدیریت توزیع برق شهرستان و بکار گیری کلیه امکانات در سطح شهرستان ، پس از حدود سه ساعت برق مناطق مختلف شهرستان وصل شد.
وی افزود: به دلیل قطع برق ، تجهیزات آبفا اندیمشک نیز دچار اختلال شده و شاهد افت فشار آب در سطح شهرستان اندیمشک بودیم که این مشکل نیز با وصل برق و مرتفع شد.
جهانگیری افزود:با وجود اینکه خروج ایستگاه اصلی برق در خارج از حوزه کاری توزیع برق این شهرستان رخ داده بود اما مدیریت توزیع برق این شهرستان و گروه های ویژه با کلیه امکانات و نیرو برای رفع مشکل وارد عمل شده بودند.
وی با قدردانی از صبوری مردم اندیمشک در هوای داغ تابستان بر لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی تاکید کرد.
شهرستان اندیمشک با 170 هزار نفر جمعیت 40 هزار مشترک برق دارد.
6068/7281
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.