بخشدار غیزانیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دراین زمینه بیان کرد: این پروژه بزرگترین راه روستایی در استان در این پروژه 11 روستا دارای جاده می شوند و در مجموع 19روستا از منافع آن بهره مند می شوند.

به‌ گزارش ایرنا آیین آغاز عملیات اجرایی 45 کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اهواز شامل هفت کیلومتر راه روستایی ام الدیای به طول هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال ، راه روستایی ابوصلبیخات- منیثر به طول هشت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال ، راه روستایی حلوه- جامع به طول 6 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال ، راه روستایی مشرفه کوچک به طول چهار کیلومتر و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال و احداث راه روستایی ابواکبریه، روزنه ، سید یوسف به طول 20 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استان در بخش غیزانیه برگزار شد .

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در آیین آغاز عملیات اجرایی 45 کیلومتر راه روستایی بخش غیرانیه اهواز اظهار داشت: احداث این مسیرهای روستایی حداقل خدمتی است که دولت می تواند به مردم شریف این مناطق ارائه دهد و امید است بتوانیم در این زمینه گام های بلندتری برداریم.

وی افزود: راه یکی از زیرساخت های توسعه بوده و ما وظیفه داریم که امکانات رفاهی روستاها را افزایش داده تا ماندگاری در روستاهای استان بیشتر شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: این 45 کیلومتر مسیر راه روستایی در غیزانیه بخش عمده ای از مشکلات تردد بیش از 250 خانوار را برطرف می کند و امید است ظرف مدت تعیین شده این پروژه به اتمام برسد.

بخشدار غیزانیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دراین زمینه بیان کرد: این پروژه بزرگترین راه روستایی در استان در این پروژه 11 روستا دارای جاده می شوند و در مجموع 19روستا از منافع آن بهره مند می شوند.

شاهین هاشمی گفت: در این پروژه روستاهای حلوه فای، حلوه جامع، منیثر، فای سید محمد، ام الدیای یک، مشرفه کوچک، ابوکبریه، روزنه، غدیر حبسه، شریفیه و هور سید علی صاحب صاحب جاده می شوند و هشت روستای دیگر نیز که در نزدیکی این روستاها و در مسیر جاده هایی که ایجاد می شوند هستند می توانند از این جاده های دسترسی استفاده کنند.

وی افزود: این جاده ها تا یک سال دیگر به بهره برداری می رسند ، پارسال نیز عملیات ساخت 20 کیلومتر راه روستاهای ام الطرفه، منثر سگر، طنبور رویشد، شعمیط جابر و ملچ نیز آغاز شد.

طبق گفته بخشدار غیزانیه 80 درصد از راه های خاکی شهرستان اهواز در این بخش است که با اتمام این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه راه روستایی، از 25 روستای این منطقه که بدون راه هستند 17 روستا صاحب جاده خواهند شد.

بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز است که دارای 80 روستا با جمعیت 25 هزار نفر است.

در بخش غیزانیه در شرق اهواز، تاسیسات شرکت نفت کارون و شرکت نفت مارون با تولید حداقل 700 هزار بشکه نفت در روز و بیش از 300 حلقه چاه نفت و واحدهای شرکت حفاری با 10 دکل فعال و کارخانه اتان پتروشیمی مارون قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.