همزمان با نوزدهمین سال فعالیت کنگره سازمان دانشجویان و دانش اموختگان استان خوزستان (سدا) با پیام استاندار خوزستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکیلات منطقه ای انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با نوزدهمین سال فعالیت کنگره سازمان دانشجویان و دانش اموختگان استان خوزستان (سدا) با پیام استاندار خوزستان برگزار و اعضای شورای مرکزی این تشکیلات منطقه ای انتخاب شدند.

 استاندار خوزستان در پیام خود به تشکل سدا تاکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نقشی بی بدیل در توسعه ی همه جانبه ی کشور دارند.

شریعتی در این پیام با اشاره به نگاه ویژه و مثبت دولت تدبیر امید به احزاب و نهادهای مدنی تاکید کرد: حمایت  از فعالیت سیاسی تشکل های گوناگون با سلایق مختلف باعث گسترش نهادهای مدنی و حزبی و رونق فعالیت سیاسی از اولویت های اصلی نماینده عالی دولت در استان است.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان خوزستان به عنوان نخستین تشکل سیاسی دارای مجوز از وزارت کشور  سابقه ی بیش از دو دهه کار منسجم و منظم حزبی در سطح استان را دارد عنوان کرد : این جانب در همه این سالها از نزدیک شاهد فعالیت های دلسوزانه ,آرمان خواهانه و توسعه نگر مبتنی بر نگاه کارشناسانه و دانش محور  این دوستان بوده ام .تشکلی فاخر و پیشرو با اعضایی با هوش و پاک دست که همواره در مسیر کاری خود نگاه اصلاح طلبانه توام با مشی اعتدال و تدبیر داشته و منشا اثر بوده و خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.