به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس ارشد استان خوزستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم ومشترک با پلیس شهرستانهای ماهشهر وآغاجری موفق به کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و متوقف کردن 2 دستگاه خودرو سواری در یکی از محور های ورودی شهرستان ماهشهر شدند.
سردار عباس زاده گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری را توقیف کنند.
وی تصریح کرد: در این عملیات ها در مجموع 131 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.