به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی دوشنبه شب در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مصلای گتوند با اشاره به شخصیت امام راحل(ره) گفت: این مسیر توسط خلف بزرگوارش حضرت آیت الله خامنه ای و با عنایت و حمایت مردم ایران اسلامی امتداد پیدا کرد.
نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم خوزستان،خصوصا شهرستان گتوند ادامه دهندگان این مسیر هستند، و در بیعت با این شخصیت بی بدیل بعد از انقلاب و مقام معظم رهبری مسیر عزت و اعتماد به خدا را طی خواهیم کرد.
آیت الله فرحانی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند در جمعه آخر ماه رمضان روز متفاوتی را در استان خوزستان و شهرستان گتوند شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات خوزستان درحوزه های مختلف و وضعیت خاص این استان، خواستار پیگیری و رفع این مشکلات و نگاه ویژه دولت به این استان شد.
به گزارش ایرنا،مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و محفل انس با قرآن دوشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان گتوند برگزار شد.
پخش کلیپ، تلاوت قرآن ومرثیه سرایی حمزه عسکری مداح اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.
14خردادماه سالروز ارتحال بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1368 و 15 خرداد سالروز قیام خونین مردم در سال 1342 است.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند،سماله،جنت مکان،ترکالکی ، صالح شهر و نیز 45 روستا است.
6068/7467
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.