یکی از کارگران فضای سبز منطقه سه شهرداری اهواز به خبرنگار ایرنا گفت: دستمزد پرداختی به کارگران فضای سبز بسیار پایین بوده و همین دستمزد اندک هم با تاخیر صورت می گیرد.
وی افزود: ماه ها است که بحث افزایش حقوق نیز عملی نشده و همچنان در حد قول و وعده باقی مانده است.
مجتبی یوسفی شهردار منطقه سه اهواز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:از ابتدای کار شهرداری جدید در هشت ماه گذشته دستمزد نیروهای پیمانی و کارمندان شهرداری به روز بوده و همه تلاش شهرداری تامین منابع مالی برای پرداخت این حقوق بوده است.
مجتبی یوسفی افزود: پرداخت دستمزد به کارگران اولویت شهرداری اهواز بوده و در هشت ماه گذشته به صورت میانگین 11 ماه حقوق پرداخت شده با این وجود هنوز 2 تا سه ماه حقوق معوقه از پارسال وجود دارد که امیدواریم به زودی پرداخت شود.
وی گفت: شهرداری یک نهاد غیر دولتی است که درآمد آن از عوارض مردمی حاصل می شود و با توجه به رکود ساخت و سازها در اهواز، درآمد شهرداری کاهش یافته و کفاف هزینه ها را نمی دهد.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه سه هر ماه بیش از 35 میلیارد ریال صرف حقوق و 15 میلیارد ریال صرف جارو کردن و جمع آوری زباله می کند و این موضوع به دلیل کاهش درآمد شهرداری حتی بر کارهای عمرانی تاثیر گذاشته است.
یوسفی درخصوص بحث افزایش حقوق کارگران شهرداری اهواز نیز بیان کرد: افزایش حقوق برای کارکنان هنوز به طور رسمی ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ، از ابتدای امسال در نظرگرفته خواهد شد؛ ضمن اینکه میزان حقوق افراد بر اساس دستمزد تعیین شده از سوی اداره کار است.
7148/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.