به گزارش ایرنا نبی ا... خون میرزایی روز دوشنبه در نشست شورای اداری اهواز در سرسرای هلال احمر خوزستان افزود:اگر مدیریت درست مصرف در آب و انرژی اعمال شود می توانیم تابستان امسال را با حداقل مشکلات پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه همه دستگاه های خدمات رسان باید از هم اکنون آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در فصل تابستان داشته باشند بیان کرد: اخلال در ارایه خدمات عمومی با انگیزه اجرای طرح عمرانی ، پذیرفتنی نیست و هیچ دستگاهی حق ندارد بدون هماهنگی قبلی با فرمانداری، مبادرت به حفاری و هرگونه اقدامی که به روند خدمات رسانی آسیب می زند کند.
سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه آبرسانی به مناطق کم برخوردار و توسعه زیرساخت های برق در اهواز به سرعت در حال انجام است افزود: مردم نباید در فصل تابستان دچار مشکل شوند ؛ نارضایتی مردم خط قرمز ما است.

** ممنوعیت کشت های پرآب
سرپرست فرمانداری اهواز بر ممنوعیت کشت های پرآب در این شهرستان به دلیل مشکل کم آبی و نبود ذخایر آب کافی در پشت سدهای خوزستان تاکید کرد.
وی گفت:امسال ، به لحاظ شدت خشکسالی و کاهش نزولات جوی سالی استثنایی است از این رو باید برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را در کشت های تابستانه بپذیریم.
سرپرست فرمانداری اهواز همچنین بر استفاده نکردن از آب شهری در آبیاری فضای سبز شهر اهواز تاکید کرد.

** دستگاه های اجرایی خرید کالای ایرانی را جدی بگیرند
سرپرست فرمانداری اهواز همچنین از دستگاه های اجرایی و اداری این شهرستان خواست به تبع تاکید رهبر معظم انقلاب ، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید و اشتغال ملی را در عمل جدی بگیرند.
خون میرزایی گفت: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود خریداری کند.

** دولت پیمان شکن آمریکا با خروج از برجام متضرر می شود
سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه با اشاره به پیمان شکنی آمریکا در خروج از برجام و ضرورت آمادگی برای مقابله با پیامدهای آن گفت: دولت آمریکا با خروج غیرقانونی از این معاهده بین المللی متضرر خواهد شد.
خون میرزایی برجام(برنامه جامع اقدام مشترک) را سندی افتخارآمیز برای نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: دستگاه دیپلماسی کشور با تدبیر و درایت در حال کار و مذاکره برای تثبیت منافع جمهوری اسلامی ایران در برجام است.
وی همگرایی ، وحدت و انسجام بیشتر در برابر توطئه های جبهه استکبار را در شرایط کنونی ضروری خواند و گفت: همه دنیا ، آمریکا را به خاطر زیرپا گذاشتن تعهدات بین المللی و نقض و خروج از برجام مورد شماتت قرار می دهند.
خون میرزایی همچنین سالروز سوم خرداد حماسه آزاد سازی خرمشهر،و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول را گرامی داشت.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.