یکی از این تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به دلیل طلبی که صندوق بازنشستگی نفت از شرکت ما دارد حقوق حدود 973 کارمند بازنشسته که همگی بیش از 60 سال سن دارند در این ماه قطع شده است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: بر اساس قرارداد منعقده سال 82 بین صندوق بازنشستگی نفت و شرکت لوله‌سازی اهواز، مقرر شد شرکت ماهیانه مبلغی را از حقوق این افراد کسر و درصدی نیز کارفرما به آن افزوده و به حساب صندوق بازنشستگی واریز کند که مدیریت وقت لوله‌سازی اهواز در این مساله قصور کرد.
این بازنشسته بیان کرد: هم اکنون طلب صندوق بازنشستگی از شرکت لوله سازی سنگین‌تر شده و اکنون شرکت لوله‌سازی پنج هزار میلیارد ریال به صندوق‌ بازنشستگی بدهکار است.
وی ادامه داد: غیر از شرکت لوله سازی، شرکت‌های پتروشیمی آبادان، پتروشیمی فارابی و کربن ایران نیز با این مشکل رو به رو هستند.
مدیر کانون بازنشستگان نفت نیز در گفت و گو با نمایندگان این تجمع قول مساعد برای پیگیری این موضوع را داد.
این تجمع پس از یک ساعت به پایان رسید.
این هفتمین روز است که این بازنشستگان برای یک ماه حقوق معوق خود تجمع می کنند.
به گزارش ایرنا شرکت لوله سازی اهواز در سال 1346 در اهواز و در راستای تولید لوله های فولادی برای صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و آب تاسیس شد. لوله های تولیدی این شرکت شامل انواع لوله های فولادی در اندازه های مختلف هستند.شرکت لوله سازی شامل چهار کارخانه است.
7164/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.