به گزارش ایرنا محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در بدو ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای پنج موضوع مهم آب ، برق ، فاضلاب، موضوع ریزگرد ها و رفع آلودگی از کارون برنامه‌های مهمی پیش بینی شده که تامین اعتبارات آن ها جدای از اعتبار یاد شده است.
وی ادامه داد: در این سفر 2 روزه موضوعات دیگری همچون طرح آبرسانی غدیر نیز مورد بررسی قرار می گیرد ضمن آنکه در این سفر تمامی معاونین سازمان برنامه و بودجه حضور دارند که این نشان از اهمیت خوزستان برای دولت دارد.
وی در خصوص حل مشکلات شهرستان شادگان نیز تصریح کرد: حدود 13 هزار هکتار نخیلات این شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه است و برای انتقال آب از کارون به مارون نیز طبق برآورد اولیه حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
نوبخت افزود: در سال 97 ردیف اعتباری معادل 150 میلیارد ریال برای این موضوع منظور شده است و امید است بتوانیم ذره ای از دین خود را به مردمانی که همیشه حامی دولت بوده اند را ادا کنیم.
معاون رییس جمهور یدر بدو سفر 2 روزه خود به خوزستان با حضور در شرکت توزیع برق استان مساله شستشوی مقره ها را بررسی و سپس از مرکز دیسپاچینگ جنوب غرب کشور در نیروگاه رامین بازدید کرد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.