به گزارش ایسنا: غلامرضا شریعتی در پایان جلسه بررسی مصوبات هیات دولت که شامگاه ۱۲ مهرماه در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه پیرامون پیگیری مصوبات دولت در مورد مشکلات اساسی و زیرساختی استان و اقداماتی که تاکنون انجام شده و قرار است انجام شود، بود.

وی در ادامه به پنج طرح مهمی که ۱۶ فروردین‎ماه جاری به تصویب هیات دولت برای تخصیص بودجه رسید اشاره کرد و افزود: مقابله با ریزگردها، اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و بهبود زیرساخت‎های آب، برق و فاضلاب استان، پنج طرحی هستند که در این میان طرح آب خود شامل سه پروژه بزرگ یعنی طرح آب‎رسانی غدیر، طرح آب‎رسانی به مناطق شمال شرق و طرح آب‎رسانی به جنوب شرق استان می‎باشد که خوشبختانه کارها در این باب به خوبی پیش رفته است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: طی این مدت برخی اقدامات با سرعت خوب و برخی با سرعت کند پیش رفته‎اند که در این جلسه هماهنگی‎های لازم با مسوولان ذیربط برای پیگیری موضوع انجام شد تا پروژه‎های کند نیز سرعت بیشتری به خود بگیرند و در نهایت ما نیز بتوانیم طبق برنامه زمان‎بندی‎شده پروژه‎ها را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان این‎که جلسه امشب، جلسه سنگین و نفس‎گیری بود و سه ساعت و نیم به طول انجامید گفت: تمام دستگاه‎ها در این جلسه به ارائه گزارش درخصوص اقدامات صورت ‎گرفته و نگرفته از جانب خود پرداختند و درباره آن‎ها توضیحات لازم را دادند. 

شریعتی تصریح کرد: برخی از این اقدامات با هماهنگی‎های دستگاه‎های استانی، اجرایی خواهند شد درحالی که در برخی دیگر نیاز است تا دستگاه‎های ملی نیز ورود کنند؛ کما این‎که در طول جلسه نیز همگان شاهد بودند که گفت‎وگویی تلفنی را با آقای پورمحمدی (معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور) انجام دادم و موضوعات را جویا شدم؛ ضمن این‎که طی دو روز گذشته نیز که در تهران حضور داشتم، با معاون اول رییس جمهور در راستای اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری جلسه‎ای داشتم که او نیز دستوری مبنی بر برگزاری جلسه‎ای طی هفته آینده در تهران برای تخصیص آب در این خصوص صادر کرد.

وی در پایان با اشاره به این‎که سایر اقدامات نیز تاکنون به خوبی پیش رفته است ابراز امیدواری کرد این اقدامات و پروژه‎ها جدی‎تر و با سرعت بیشتر دنبال شوند و به سرانجام برسند.  

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758239
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.