به گزارش ایرنا فریدون حسنون روز یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه بخش الوار گرمسیری در تالار فرهنگ اندیمشک افزود:بسیاری از فرهنگیان نسبت به وضعیت رفاهی و معیشت خود گله دارند.
وی با بیان اینکه تنگناها و کمبودهایی در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان وجود دارد که نیازمند چاره اندیشی است اضافه کرد:نمایندگان مجلس در بسیاری از جلسات علنی و غیرعلنی پیگیر دغدغه های فرهنگیان هستند.
وی گفت:آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان دستگاه هایی مهم و ضروری جامعه اند که مسایل و مشکلات آنها باید با نگاه ویژه پیگیری شود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:برخی با دیدگاه اشتباه به آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه هزینه بر نگاه می کنند در صورتیکه آموزش و پرورش مجموعه مولد ، اثر گذار و آینده ساز کشور است.
حسنوند تقویت و ارتقا جایگاه آموزش و پرورش و فرهنگیان را مهم دانست و گفت:باید با تغییر نگرش ها و توجه به نیازهای این مجموعه مهم و محوری برای توسعه کشور تلاش کرد.
وی با تاکید بر جلوگیری از سیاست زدگی آموزش و پرورش افزود:سیاست زدگی آفت بسیاری از بخش های جامعه است که عده ای به صورت یک اپیدمی به جامعه تزریق می کنند.
حسنوند سیاست زدگی را مانع دستیابی به اهداف مهم جامعه دانست و گفت:حوزه مهم علم و دانش و مجموعه بزرگ آموزش و پرورش باید به دور از مسائل حاشیه ای مورد اهتمام قرار گیرد.
وی ظرفیت های کشور را قابل ملاحظه دانست و افزود:هر منطقه ای که از فکر نخبگان استفاده و با کمک علم و دانش ظرفیت های آن مورد توجه قرار گرفته شاهد رونق در همه بخش ها بوده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به مشکل چند ساله تعاونی مسکن فرهنگیان الوار گرمسیری خاطر نشان کرد:مشکلات این تعاونی از طریق راهکارهای قانونی پیگیری جدی می شود.
در این مراسم از 10 معلم نمونه بخش الوار گرمسیری اندیمشک تجلیل شد.
جمعیت دانش آموزی بخش الوار گرمسیری اندیمشک حدود 2 هزار نفر است.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.