به گزارش ایرنا سید مهدی رحمتی پنجشنبه شب پس از قهرمانی در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر جوی که پس از اهدای جام قهرمانی به وجود آمد فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است.
رحمتی گفت:‌ اگر دوربین‌ ها را بچرخانید می ببینید چه جوی در زمین حاکم است و چقدر مردم در داخل زمین هستند و این موضوع خجالت‌ آور و ناراحت کننده است.

وفا هخامنش بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه هم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشان دادیم که خونه به خونه به ناحق به لیگ برتر صعود نکرد و اگر بعضی موارد رعایت می شد اکنون باید در لیگ برتر بودیم.
وی گفت: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم اما اگر در فینال شرکت کردیم برای این بود که نشان دهیم حق‌ ما در لیگ یک از بین رفت و ما باید در لیگ برتر حضور داشته باشیم.
وی با بیان این که بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم افزود: می‌توانستیم به استقلال گل بزنیم اما در اختیار نداشتن بازیکنانمان به ما لطمه وارد کرد.
هخامنش گفت: نیمه دوم چند موقعیت داشتیم که با عکس‌العمل خوب مهدی رحمتی همراه بود ، تیم ما نشان داد که چه تیم قدرتمندی است و حقش است که در لیگ برتر حضور داشته باشد.
دیدار تیم‌ های استقلال و خونه به خونه بابل برای تصاحب کاپ قهرمانی حذفی با پیروزی شاگردان شفر به پایان رسید و استقلال به قهرمانی رسید.
9878/7165/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.