آیین بزرگداشت روز جهانی تئاتر با حضور پیشکسوتان و علاقمندان هنر زیبا( نمایش) در محل سالن اجتماعات مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در این مراسم سید ستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام ضمن تبریک این روز بزرگ، هنر نمایش را یکی از هنرهای تاثیر گذار در جهت شناسایی معضلات حال حاضر جامعه اعلام نمود.

وی گفت:  شعار " تئاتر برای همه " از برنامه های کاری این اداره در حوزه ی هنرهای نمایشی خواهد بود.

فاطمی ضمن اشاره به تقویم هنری سینمایی سال 97 گفت: فعالیت های هنری سینمایی با هدف ایجاد نشاط در بین اهالی فرهنگ و هنر متفاوت با سالهای گذشته خواهد بود.

در این مراسم که با استقبالی بی نظیر از سوی اهالی فرهنگ و هنر و با حضور حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  برگزار شد؛ بخش های مختلف هنری  به اجرا در آمد.

در این آیین  بزرگان حوزه ی هنرهای نمایشی مانند: عبدالرضا سواعدی، رضا نصاری، رضا چوپان، سعید نگراوی، حمید بقایی، مهرداد حق شناس و ستار جمشیدی حضور داشتند.

اجرای موسیقی و تئاتر خیابانی از بخش های دیگر روز جهانی تئاتر در بندر امام خمینی (ره) بود و در بخش پایانی از پیشکسوتان، حامیان و فعالان حوزه ی هنرهای نمایشی در بندر امام خمینی (ره)  تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

21

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.