به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی روز شنبه در آئین معارفه مدیر جدید فرودگاه دزفول افزود:مهمترین مشکل فرودگاه دزفول در حال حاضر مجوز هوایی است که باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد لذا انتظار می رود همه مسئولان تمام تلاش خود را برای حل این مشکل بکار گیرند.
وی افزود: با صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه دزفول علاوه بر جلوگیری از ضایعات بخش کشاورزی امکان صادرات محصولات کشاورزی تولید شمال خوزستان به بازارهای خارج از کشور فراهم می شود.
وی در ادامه با تجلیل از نقش پایگاه چهارم شکاری دزفول در هشت سال دفاع مقدس افزود: پایگاه وحدتی یک پایگاه تاریخ ساز برای انقلاب و کشور بوده و در سالهای اخیر نیز با راه اندازی فرودگاه غیر نظامی در بخشی از آن نقش مهمی در خدمت رسانی به شهروندان شمال خوزستان داشته است.
امام جمعه دزفول از همه مسئولان خواست با همدلی مشکلات فرودگاه دزفول را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان رفع کنند.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه نیز گزارشی از فعالیت فرودگاه دزفول از سال 1388 تاکنون ارائه کرد و گفت:از سال 88 تاکنون 200 میلیارد ریال صرف تجهیز و عمران فرودگاه دزفول شده است.
عبداله کاشانی فرودگاه دزفول را فرودگاهی هزینه بر دانست و افزود:با پیگیری انجام شده تجهیزات بیماربر فرودگاه دزفول فعال شده و 15 میلیارد ریال نیز برای تامین اتوبوس این فرودگاه هزینه شد.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه خواستار حمایت مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان شد و گفت:در حال حاضر 54 نفر در فرودگاه دزفول مشغول بکار هستند.
کاشانی گفت:برج مراقبت فرودگاه دزفول چهارم خردادماه با حضور فرمانده نیروی هوایی افتتاح می شود.
فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز گفت:ارائه خدمات فرودگاه دزفول به جانبازان از افتخارات این فرودگاه است و امیدواریم پروازهای آن افزایش یابد.
امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا با اشاره به اینکه عمده هزینه های فرودگاه دزفول از سوی نیروی هوایی تامین شده است گفت:این فرودگاه توانایی انجام 10پرواز در روز را دارد.
وی افزود:مسئولان شهرهایی که از خدمات این فرودگاه استفاده می کنند باید نسبت به رفع مشکلات این فرودگاه احساس مسئولیت کنند.
در این آئین از خدمات غلامرضا مهدوی پور تقدیر و مجتبی محمدشهری به عنوان مدیر جدید فرودگاه دزفول معرفی شد.
محمد شهری پیش از این هشت سال مدیر فرودگاه بین المللی چابهار بوده است.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.