به گزارش ایرنا این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 300 میلیارد ریال اجرا شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.
هدف از اجرای این پروژه انتقال بار 650 مگاواتی شرکت فولاد خوزستان از شبکه 230 به 400 کیلو ولت و کاهش بار پست اهواز 2 عنوان شده است.
در پست GIS 230/400 کیلو ولت فولاد خوزستان چهار ترانس هر کدام به ظرفیت 315 مگاولت آمپر نصب شده و در مجموع ظرفیت آن به یک هزار و 260 مگاولت آمپر می رسد.
برای انتقال بار این پست، خط دو مداره 400 کیلوولت از پست اهواز 2 به پست فولاد خوزستان به طول 40 کیلومتر مدار با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال به صورت همزمان اجرا می شود.
رضا اردکانیان، وزیر نیرو ظهر امروز چهارشنبه در سفری دو روزه و به منظور کلنگ زنی و بهره برداری از چندین طرح در حوزه‌های آب و برق از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.
بهره‌ برداری از سد سلولی و قفل کشتیرانی بالادست بهمنشیر، بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای چمیان شهرستان کارون، بازدید و بره برداری از ساختمان مانیتورینگ داده های آب و هواشناسی مرکز داده سازمان آب و برق و کلنگ زنی پست GIS فولاد خوزستان در اهواز از جمله برنامه های روز نخست سفر وزیر نیرو به خوزستان است.
آبگیری سد تنظیمی آریوبرزن و بهره‌ برداری از واحد دوم نیروگاه مارون، آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب شرب و کشاورزی شهرستان های شمال شرق خوزستان در ایذه، کلنگ زنی پست 400/132 جندی شاپور دزفول و بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر از برنامه های روز دوم سفر وزیر نیرو به خوزستان است.

7148/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.